Altă întrebare?

Pentru că unii nu au ce face și le place să  se bage așa ca musca  în diverse situații, m-am gândit să lămuresc problema aceasta a orelor fixe, din punctul meu de vedere. Unul  sănătos, care te invită să te schimbi din interior către exterior și nu invers. Degeaba slăbești dacă nu schimbi nimic la tine. Vei deveni una sau unul din acei mulți. De regulă, cei mai mulți care slăbesc își pierd și neuronii sau pur și simplu nu mai fac sinapsă.  Și Doamne câte exemple am! Ar fi trebuit să fac pe ignoranta și să las lucrurile să treacă de la sine, însă mă simt obligată să lămuresc anumite aspecte.

Regulile principale ale Fixului care îți schimbă viața!

– este un stil de viaţă care te disciplinează în alimentație

– propune 5 mese pe zi (3 mese principale şi 2 gustări)

– ore recomandate: 7, 10, 13, 16 şi 19 pentru că nutriționiștii spun că acesta este intervalul optim în care metabolismul lucrează. Am citit eu, nu trebuia să îmi spună nimeni. Nutriționiștii propun acest program în România din anul 1986 . Unii cred că l-au inventat ei.
( Nu am inventat noi apa caldă! Au fost niște oameni care au încălzit apa imediat ce s-a descoperit focul.)

Pot fi și alte ore, însă ei recomandă nu mai târziu de ora 19’00. Experiența unora, spune că și la ora 20 funcționează la fel de bine, pentru ca adorm la cel putin 3 ore după ultima masă.

– luați micul dejun cel târziu după o oră de când v-ați trezit, dacă nu imediat.

– mâncați la fiecare 3 ore după aceea

– nu mâncați cu 3 ore înainte de a merge la culcare( vezi mai sus)

Regulile speciale ale Fixului care îți schimbă viața!

– rămâneți la porţii moderate de mâncare, nu trebuie să mâncați tot din farfurie. Sau puneți în farfurie precum francezii! Putin și calitativ!
– fii atent la combinațiile alimentare sănătoase. Dacă combini în fiecare zi cartofi prăjiți și carne, să nu te mire ca ajungi cât Casa Poporului. Acolo nu Fixul este de vină.
– dacă vrei să slăbești, tine cont de afecțiunile medicale pe care le ai. NU POȚI MÂNCA ORICE!
– fă-ți analizele medicale înainte de a începe- vizită la diabetolog, endocrinolog, ginecolog ( ele) , cardiolog și de ce nu, psiholog. Depresia este cea mai rea și grea boală dintre cele 4.
– așadar, verifică rezistența la insulină!
– la fiecare cafea băută, beți încă două pahare de apă în plus pentru a evita deshidratarea. Unii nutritioniști spun că nu există legătură, dar ei se bat, se ceartă, ajungând în final la concluzia că trebuie să bei apă. Știți voi, cafeaua neagră și paharul cu apă. Eu așa le primesc în cafenele când cer cafea fără zahăr ( black).
– consumați apă în cantitate de 0,03 l pe kilogram corp (dacă aveți 80 kg, beți minim 2,4 l de apă)
– dacă bei mai multă apă, te poți intoxica. Intoxicația cu apă- google, că nu am vreme acum sa explic
– nu se ronțăie nimic între mese.
– nu se bea  (între mese) cafea cu lapte, zahăr, capuccino, compot, ceai cu zahar. NIC, DA’ NIC!
– nu se mestecă guma de mestecat. Nici ca gustare. E un obicei prost care nu îți aduce beneficii. Vrei reîmprospătare? Apă de gură! Taie și senzația de foame. Mai ales noaptea, când stai cu ochii în tavan și urli de foame, din cauză că nu te-ai alimentat corect în zi și seara.
– mâncați lent; este nevoie de 15 – 20 de minute de la debutul mesei pentru a se instala senzaţia de saţietate, iar dacă mâncaţi lent veţi reuşi să vă săturaţi cu o cantitate mai mică de mâncare, decât dacă mâncaţi repede. Mâncatul prea rapid umple prea mult stomacul. Alimentele trebuie mestecate. Se evita astfel înghițirea unei cantități prea mari de aer.
– puteți începe și la fără 10 minute, să mâncați. Nu stăm 10 minute căscând ochii într o farfurie. Sau nu fi atât de fixist. Dacă a trecut de Fix, mai ai 15 minute la dispoziție să faci asta. Dacă au trecut cele 15 minute, aștepți următoarea oră de masă.
Ideal ar fi să nu mănânci mai mult.
– cina să fie jumătatea micului dejun. De aceea îți spun cât de importantă este prima masă a zilei. Nu o cafea, ci ceva de MÂNCAT!

– putem bea apa între mese!
– putem bea apă cu lămâie dacă nu avem restricții medicale , fără a simți aportul caloric. Rețetă : 2 litri de apă, o lămâie stoarsă. UNA , NU ZECE. Dacă ai gastrită, ulcer, nu bei așa ceva.
– putem bea apă minerală plată sau carbogazoasă ( cu dioxid de carbon) , pentru că la dracu, chiar nu îngrașă! Apa carbogazoasă mărește stomacul, dar nu îți bagă mâncarea în tine;
-‘cum bem apa? 20-30 de minute înainte de masă, și la 30 de minute spre un ceas, după masă. Dacă ești genul care nu poți fără, îți recomand ceaiuri calzi. Apa rece solidifică imediat mâncarea, digestia are loc mai greu. Asta nu înseamnă ca rămâi cu un „chetroi”.

– medicamentele le luam conform prescripției medicale. NU Influențează FIXUL.

Rezultatele Fixului care iți schimbă viața:

Veți reuşi să scăpați de 2-5 kg în primele două săptămâni şi câte 1-2 kg după aceea.

Nivelul de cortizol („hormonul de stres”) va fi vizibil redus, veți avea mai multă energie şi nu veți mai resimţi acea foame acută pe care vi se întâmplă să o resimţiți acum.

Nu vă veți mai lupta cu poftele, doar le veți amâna până la ora la care puteți mânca, iar asta vă va da o stare de libertate și de mulțumire.

Veți simți că sunteți stăpânii mâncării, nu mâncarea va fi stăpânul vostru.

Ceea ce scrie mai sus nu sunt regulile niciunei diete, decât a Fixului care îți schimbă viața! Iar Fixul care îți schimbă viața, este un mod de viață care te schimbă din interior. NU ESTE O DIETĂ!

SUCCES!

Sunt încă grasă, dar mă tratez! Fixul care îți schimbă viața!

 

Altă întrebare?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s