Tura de noapte!

”Bineînțeles că este foarte greu să țin fixul, eu lucrez în ture”.

”Nu pot ține fixul, pentru că lucrez în trei schimburi”.

”Nu pot ține fixul, pentru că în tura de noapte, de exemplu, îmi vine să mă urc pe pereți de foame”.

Toate acestea sunt întrebări care au o rezolvare foarte simplă. Nu trebuie să mori de foame, nu trebuie sa îți impui restricții , NU TREBUIE SĂ FACI FOAMEA NOAPTEA. Soluția este foarte simplă. Mănânci din trei în trei ore!

Mă vei întreba cum! Îți spun imediat!

Programul propus , în care metabolismul este foarte eficient, este de 07-19. Așa afirmă nutriționiștii. Desigur că acesta poate fi adaptat, în funcție de fiecare, însă mă repet ideal ar fi respectarea acestui interval.

Când am ture de noapte  (20.00-08.00), mă trezesc în jurul orei 10, dacă este weekend, sau la 6, dacă e în cursul săptămânii. La 7 îmi iau micul dejun, care este unul copios, la 10 98% din ceea ce mănânc , constă în fructe, la ora 13 este ora prânzului. Ei, uite că vine ora 16. Ce fac la ora 16? Dorm! Da, dorm! Deci o masa sărită. Ora 19.00 vine cu o cină sățioasă. Nu bogată, nu să curgă din farfurie și nu grea.

Până aici  este o zi normală. Ce facem de acum încolo? Simplu! Mâncăm din trei în trei ore. Ora 22 vine cu o gustare ( nu fructe), care poate fi: un iaurt de 150 de grame, un pumn de nuci, 30 de grame de migdale hidratate, o eugenia, morcovi – sticksuri, gustări sănătoase care să nu depășească 150 de calorii. Gustarea de la 22 îți menține un tonus bun și te ține activ până la următoarea masă de la ora 1. La ora 1 ai așadar o masă. Mănânci un prânz. Atenție să te hidratezi pe timpul nopții. La fiecare cafea băută, bea 2 pahare de apă în plus. Ora 4, vine iar cu o gustare. De regulă, după ora 4 nu îți mai este foame și oricum după ora 4, ar cam trebui să te oprești din mâncat, întrucât dacă termini la 8  tura , să presupunem, la 8 . 30 dormi.  Și aici intervine regula – ultima masă să fie cu 3 ore înainte de somn. În ziua următoare, ai două- trei mese sărite. 7-10 și pentru unii chiar și 13. Dacă la ora 7 îți este totuși foame, bei un ceai aromat!

” Ce fac, dacă mă trezesc la ora 14, mor de foame până la ora 16.00 și cum fac la 16- e masă sau gustare? ”

Pentru mine, ora 16.00 , după tura de noapte este întotdeauna masă, un prânz- o ciorbă, o supă. Asta în cazul în care dorm la 13. Dacă nu dorm, mănânc normal. Ora 13 – prânz. Îmi reiau ciclul normal al fixului meu. Deci în niciun caz nu stau flamandă, pentru că nu mă ajută cu nimic. Cu cât scazi numărul caloriilor cu atât va fi mai greu să slăbești. De fapt nu slăbești deloc.

Fixul poate fi adaptat programului tău de lucru.

2 comentarii »

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s